2018. október 10., szerda

14.rész

Szerencsére nem kellett túl sokáig a kórházban lennünk. Ryota valamelyest megnyugodott és már nem emésztette magát az apró balesetem miatt. Most Harumi-val teszünk egy kis sétát, ugyanis az idő most pont alkalmas erre. Úgy döntöttem kicsit elkezdem őt faggatni a testvéréről, hogy biztos legyek abban, nem fog Ryota közelébe menni, ha egyszer megjelenne.
- Hé Harumi, mesélnél nekem a bátyádról?
- Miért érdekel téged? - hallatszott a hangján, hogy elég ideges lett a kérdésemtől.
- Csak mert ő Ryota apja és szeretném megismerni! Kérlek Harumi, hisz egyszer majd egy család leszünk és nem akarok egész végig tudatlanságban élni!
- Rendben van, elmondom. Takauji mindig felelőtlen fiú volt és már gyerekként is sok rosszba belekeveredett. Persze a szüleink előtt mindig játszotta a jó fiút. Aztán egy nap megerőszakolt egy lányt és utána menekülőre fogta a dolgot, mert valaki feljelentette őt! - ahogyan hallgattam Harumi-t, elfogott az undor. Mindig is gyűlöltem az ilyen embereket és nem nyugtatott meg, hogy Ryota egy ilyen ember fia.
- Na és ismerted aki feljelentette?
- Igen, mert én voltam! Nem azért nevelem Ryota-t mert a szüleim kényszerítettek rá, valójában nem is tudják, hogy van egy unokájuk!
- De én ezt nem értem? Magyarázd meg Harumi!
- Legyen elég most ennyi, Shusaku! Majd egyszer elmondom a teljes igazságot, de kérlek most legyen elég!
- Ne haragudj, nem akartalak megbántani. Inkább menjünk és sétáljunk tovább, az jót fog tenni! - elmosolyodtam, majd folytattuk a sétát. Mondjuk a hallottak után elég rosszul éreztem magam, elvégre mégis csak mocskos dolgok derültek ki szegény kis törpe apjáról. Még nagyban sétáltunk, mikor Harumi felkiáltott.
- Mikoto-chan? - hirtelen mindketten megálltunk.
- Harumi-chan, te vagy az? - női magassarkú kopogását hallottam meg.
- Ki az a Mikoto, Harumi? - súgtam a fülébe.
- Ő Ryota édesanyja! - hirtelen az összes vér kiszaladt belőlem. Ez nem lehet igaz, nem akarom, hogy elvegye őt tőlünk!
- Namiki Mikoto vagyok! - gyengéden megfogta a kezem, mire igyekeztem mosolyogni.
- Kitazawa Shusaku vagyok!
- Shusaku a barátom, Mikoto-chan, ő tudja, hogy Takauji-nak és neked van egy fiatok.
- Komolyan? Akkor nincs kedvetek velem jönni? Épp beakarok adni néhány papírt, hogy minden jogomról lemondjak ami a kisfiúval kapcsolatos.
- Miért nem akarsz tudni a fiadról? - szóltam közbe.
- Hát mert amikor lemondtam róla, túl fiatal voltam és még nem álltam készen egy gyerekre és most se érzem, hogy alkalmas lennék anyának! - hallottam a hangján, hogy hazudik és ez eléggé megmozgatta a gondolataimat. Biztosan történnie kellett valaminek, amiért eldobta magától Ryota-t. De vajon mi a fene történhetett?
- Mikoto-chan, elmondanád hogy nézel ki? Talán könnyebb lenne magam elé képzeljelek!
- Úgy érted, hogy nem látsz? - bólintottam, mire megfogta a kezem. - Hát hosszú világosbarna hajam van és barna szemeim. Elég magas is vagyok és épp egy hosszú fekete szoknyában és virágos blúzban vagyok! - bólintottam, majd elindultunk. Harumi és Mikoto-chan közben jól elbeszélgettek, de nekem továbbra se tudott kimenni a fejemből Harumi bátya. Addig élek kiderítem mégis mit tett, amiért Mikoto-chan lemondott egy olyan cukorfalatról, mint Ryota. Ahogy haladtunk tovább, egy ismerős hang ütötte meg a fülem.
- Shu-chan!
- Shohei? - Kino Shohei az osztálytársam volt a középiskolában és Hayato mellett, a legjobb barátom. Mondjuk már elég rég nem hallottam róla egészen mostanáig.
- El sem hiszem, hogy te vagy! Ember, mi van veled?
- Igazából az a helyzet, hogy nem látlak Shohei! Tudod volt egy balesetem és megvakultam.
- Ez hihetetlen! Miért nem hívtál fel?
- Tudtommal te se kerestél engem soha!
- Bocsi, de annyira el vagyok havazva, annyi örökbefogadást kell intézzek!
- Szóval akkor ezzel foglalkozol?
- Igen, fárasztó munka, de nagyon megéri. Na és te rendőr lettél, ahogy akartad?
- Nos igen, de az már nem lényeges, hisz vakon úgyse dolgozhatok. Ha már itt vagyunk, szeretnék bemutatni valakit!
- Kit? Hisz csak Harumi-chan és Mikoto van itt!
- Te ismered őket? - meglepett, hogy mindkettejüket ismeri, nekem Harumi sosem említette.
- Igen Shusaku, ő is ott volt, mikor Ryota örökbefogadását intéztük. Gyakornokoskodott és így ismertem meg. De fogalmam sem volt, hogy te is ismered őt.
- Shu-chan meg én osztálytársak voltunk középiskolában.
- Remek, de nem intézhetnénk el a dolgokat? Nekem még lenne egy kis dolgom! - szólt közbe Mikoto-chan, mire el is mentünk, hogy elintézhessék a papírokat. Miután ez meg volt, Harumi meg én hazamentünk.
- Papa! - hallottam meg Ryota hangját és mire feleszméltem a kölyök már belecsimpaszkodott a lábamba.
- Ryota, ennyire hiányoztam? Hisz csak rövid időre mentünk el.
- igen, de akkor is hiányoztál, mert te vagy az én apukám, akit szeretek! - felkaptam a földről és egy puszit nyomtam az arcára. A nap további része csendesen telt el. Míg Harumi ebédet főzött, addig Ryota meg én játszottunk egy kicsit. Ebéd után pedig következett a csendes pihenő. Szerencsére Harumi is elaludt, így a tervem eddig jól haladt. Kiosontam a szobából és felhívtam Ozeki-t. Lett egy új telefonom, amit külön vak emberek részére fejlesztettek ki.
- Non-chan, segítened kell!
- Bátyó, miért suttogsz? Valami komoly dolog van?
- Segítened kell egy Namiki Mikoto nevű lány címét kiderítened!
- Bátyó, ugye nem azt akarod mondani, hogy megcsalod Harumi-chant?
- Persze, hogy nem te lüke!  Csak derítsd ki kérlek!
- De ez szabálytalan, tudod jól!
- Igen tudom, de muszáj beszélnem vele, mert biztos, hogy tud mondani dolgokat Harumi bátyával kapcsolatban! Kérlek Non-chan, segíts nekem! - szerencsére sikerült őt meggyőznöm, ráadásul el is vitt engem Mikoto-chan házához. Vettem egy mély levegőt és becsöngettem.
- Ki az?
- Én vagyok, beszélhetünk?

4 megjegyzés:

  1. Shu-chan akcióban. Tökkélrtes példája annak, hogy kell ügyesen beletenyerelni a lecsóba. Legyél csak fülig kulimászos, angyalom...

    VálaszTörlés
  2. Hu waow, na ez a rész is minden volt: romantikus, humoros, aranyos, izgalmas.. Mikotot karaktere már most nagyon érdekes, kíváncsi vagyok, Shusaku miért érzi úgy, hogy hazudik. Amikor meg találkoztak, és neki egyből az ugrott be, hogy nehogy elveszítse a fiát, na az rettentő aranyoss volt.. :D
    Valamiért érzem, hogy Harumi bátyja fel fog bukkanni, meg azt is hogy nem fogom kedvelni :D
    Siess nagyon!:D

    VálaszTörlés
  3. Na végre kiderült az igazság fele most már kezdünk képpe kerülni!

    VálaszTörlés
  4. Nekem van egy rossz sejtésem Harumival kapcsolatban. Szerintem lesz még itt titok felfedés.Mikoto pedig levizsgázott előttem rendesen.

    VálaszTörlés