2018. október 29., hétfő

17.rész

A mai nap jobban nem is kezdődhetett volna. Ma végre visszatérek és visszaveszem a helyem a rendőrségen. Már alig vártam ezt a napot. Végre újra elfogalhatom magam és azt csinálhatom, amihez igazán értek. Épp készülődök a munkába, igyekszem megigazítani a nyakkendőmet, de túlságosan izgatott vagyok ehhez.
- Segíthetek? - jött oda hozzám Harumi és elkezdte igazgatni a ruhámat.
- Mire is mennék nélküled! - elmosolyodtam és nyomtam egy csókot a szájára.
- Ugyan már, hisz ez a dolgom. Nagyon izgulsz már Shusaku?
- Egy kicsit. Remélem semmi fontosról nem maradtam le!
- Hidd el semmi érdekes nem történt míg nem voltál, csak a szokásos dolgok. Örülök, hogy újra együtt dolgozhatunk Shusaku!
- Én is nagyon örülök. Egyébként, munka után van kedved velem vacsorázni? Már rég voltunk csak kettesben!
- Ez jó ötlet, szívesen megyek! Na, de most indulj, különben el fogsz késni!
- Rendben. Mond meg Ryota-nak, hogy puszilom! - nyomtam egy puszit az arcára, majd beültem a kocsiba és már indultam is az őrsre. Mikor megérkeztem vettem egy mély levegőt és beléptem az épületbe.
- Jó reggelt mindenkinek! - köszöntem, mire mindenki felállt és kihúzta magát. Na ez nagyon furcsa volt nekem.
- Főnök, mind nagyon örülünk amiért itt van és reméljük még sokáig itt is marad és vezet minket!
- Köszönöm Kurosagi, örülök, hogy így látjátok! Most ha megbocsátotok, én megyek és intézem a dolgom! - biccentettem egyet a fejemmel és bementem az irodába. Ott azonban nem voltam egyedül.
- Bátyó, már vártalak!
- Non-chan, történt valami? Nem nézel ki túl jól.
- Egy fontos dologról kell beszélnünk. 
- Mégis mi lenne az?
- Egy nagyon veszélyes ember ellen folytatunk nyomozást, de eddig még nem sikerült megtalálnunk.
- Ember, máris belevinnél egy ilyen nagy dologba? Hiszen csak most jöttem vissza!
- Az az ember, Sugihara Takauji! - mikor meghallottam ezt a nevet, ökölbe szorult a kezem.
- Az a nyomorúlt! Ha elkapjuk biztosan megölöm!
- Történt valami? Te sose beszélsz így bátyó!
- Az most nem számít. A lényeg, hogy ez az ember fájdalmat okozott Harumi-nak, ez pedig bosszúért kiállt! Tényleg, ö tudja már?
- Még nem. A nagyfőnök személyesen akar majd beszélni vele! - szóval ilyen komoly lenne az ügy? Remélem emiatt nem fogják öt kirúgni, hiszen imádja a munkáját. A nap további része viszonylag eseménytelenül telt. Egész végig csak az járt a fejemben, hogy muszáj még eltitkolnom Harumi előle, hogy a bátya a közelben van, mert most minden olyan jól alakul, ne aggódjon feleslegesen. A munka után elugrottam még az ékszerészhez, ugyanis ma egy nagyon fontos lépést fogok tenni, amivel végre egy családdá válhatunk mi hárman. Miután ezzel is végeztem, hazamentem. Otthon megcsapott a frissen sütött marhahús illata.
- Megjöttem! - léptem be a házba.
- Üdv itthon Shusaku! - Harumi egy rövid fekete csipkeruhában volt, ami nagyon jól állt neki. - Ne haragudj, de mi lenne, ha ma itt vacsoráznánk? A kedvencedet készítettem, remélem ízleni fog!
- Nos, ha itt szeretnél maradni, akkor rendben. Egyébként minden amit te készítesz az én kedvencem! - magamhoz húztam és belepusziltam a nyakába. Végül leültünk és nekiláttunk a vacsorának.
- Na és történt ma valami fontos? - azon kívül, hogy el kell kapnunk a bátyádat?
- Semmi fontos, csupa unalmas dolog. Még jó, hogy ma nem voltál bent dolgozni, mert te is halálra untad volna magad.
- Örülök, hogy minden rendben ment. Egyébként Ryota meg akart várni téged, de elaludt.
- Az jó, ugyis kettesben akartam lenni veled. Harumi, úgy döntöttem ideje lenne végre egy családdá válnunk. Nem mintha eddig nem lettünk volna azok, de szeretném hivatalossá tenni! - elővettem a zsebemből a vörös dobozt, majd az orra előtt felnyitottam. - Harumi, hozzám jössz?
- Persze Shusaku, hiszen megmondtam nem? Mindig veled akarok lenni! - az ujjára húztam a gyűrűt és megcsókoltam. Örültem, hogy minden sínen ment. Remélem, hogy Harumi bátyának elkapása is ilyen könnyen fog majd menni és az életünk békés lesz, gondok nélkül

4 megjegyzés:

  1. Hm, ahogy olvastam az elejét, azon gondolkodtam, hogy hogy fog hatni a kapcsolatukra, hogy éjjel nappal együtt vannak, egy másodpercre sem egymás nélkül. Persze, lehet azt mondani, hogy eddig is ez volt a helyzet... Inkább az a kérdés, hogy külön fogják-e tudni választani a munkakapcsolatot attól, hogy ők tulajdonképpen együtt élnek. Plusz jó úton haladnak afelé, hogy tényleg egy család legyenek. Egyáltalán van arra szándék, hogy különválasszák ezt a két életet? Én nagyon remélem. Nem lenne bölcs vegyíteni a kettőt. Persze, most, hogy az összes kopó Harumi tesójának a nyakán van, vagy így, vagy úgy, de elkerülhetetlenül vegyülni fog a dolog. Csak azt remélem, hogy a picurt sikerül majd a lehető legkisebb lelki sérüléssel kitámogatni a helyzetből.

    VálaszTörlés
  2. Alakulnak a dolgok, végre vissza kapta a látását és máris egy óriási családi ügybe keveredett. Ez a bosszú dolog azért remélem nem a karrierjébe fog kerülni. Vajon mit fog szólni a lány ha meg tudja. Ez a lánykérés azért nem sikerült valami romantikusra.

    VálaszTörlés
  3. Na szép... épp hogy Shusaku visszakapta a látását, épp hogy visszatér a munkába, meg minden a rendes kerékvágásban megy tovább, épp hogy végre egy ilyen romantikus vacsorát töltenének el kettesben, erre kiderül, hogy Harumi bátyja közelebb van, mint gondolnánk. És még ezt a rossz hírt is sikerült ellensúlyoznod egy ilyen aranyos lezárással, ez a lánykérés egyszerűen...olyan spontánnak hatott de mégis annyira romantikus gesztus volt :D
    Na a lényeg hogy imádtam az egész részt, remélem ezt a boldogságot nem fogja elrontani ha Harumi tudtára jut a hír a bátyjáról...

    VálaszTörlés
  4. Megtörtént a lánykérés,örülök nagyon! Viszont van egy érzésem,hogy nem lesz könnyű elkapni Harumi bátyját.

    VálaszTörlés