2018. november 5., hétfő

18.rész

Körülbelül 2 hónap telt el azóta, mióta Harumi bátya után nyomozunk. Eddig eredménytelenül, ami nagyon bosszant. Annak a vadállatnak felelnie kell azért, amit Harumi-val, Mikoto-channal és még ki tudja hány másik nővel művel. Csak remélni tudtam, hogy egyszer felbukkan és akkor majd el tudjuk őt kapni. Közben az esküvőnket is szerveznünk kellett, ami a sok munka miatt elég nehezen ment. Ryota is folyton a nyakunkon csüngött, szóval nem sok időnk maradt a pihenésre. Most is épp az irodában ülök és a számítógépen igyekszek információt találni Takauji-ról. Valaminek csak kell lennie róla. Túlságosan belemerültem, így nem vettem észre, hogy Harumi bejött.
- Shusaku, mit csinálsz? - kérdezte, mire gyorsan lecsaptam a gép tetejét.
- Semmi különöset, csak meg kellett nézzek valamit! - erre odajött hozzám és felnyitotta a gép tetejét.
- Mégis mi ez? Te kutatsz a bátyám után? Mit titkolsz előlem Shusaku?
- Semmit, ez csak...
- Ne játszd a hülyét! Mond el mégis mi folyik itt?
- Rendben, nem fogok hazudni. A csapattal már két hónapja a bátyád után nyomozunk, mert attól félünk hamarosan fel fog bukkani. A főnök azt mondta még ne mondjunk neked semmit, majd csak akkor ha nyomra bukkanunk, addig felesleges lenne rád ijeszteni. - Harumi csak sóhajtott egyet és leült az asztalához.
- Miért kellett ezt eltitkolnod? Azt hittem mindent elmondunk egymásnak!
- Igen tudom, de nem akartam, hogy emiatt idegeskedj. Még nem tudunk róla semmit és félek nem is fogunk.
- Takauji nagyon óvatos. Ha megneszeli, hogy készültök valamire eszébe sem lesz idejönni. Légy óvatos Shusaku, nem akarom, hogy Takauji bántson téged!
- Ugyan már ne aggódj! Hidd el, nem lesz semmi gond. Most már nyugodj meg, jó? - bólintott, én pedig egy puszit nyomtam az arcára. - Egyébként, mikorra szeretnéd az esküvőt?
- Hmm szerintem most várnunk kell vele! - sejtelmesen elmosolyodott.
- Mégis miért? Mire készülsz Harumi?
- Ez még egyenlőre maradjon titok, amíg nem vagyok biztos benne. De ha bejön amire gondolok, akkor annak mindketten nagyon fogunk örülni! - végül munka után amíg Harumi az ebédet csinálta, addig én elmentem Ryota-ért az óvodába. Ott álltam a bejárat előtt mikor észrevettem, hogy egy vad idegen ember folyton engem bámul. Nem tudtam mire vélni a dolgot. Mikor ránéztem, különös érzés fogott el. Mintha valahonnan ismernem kéne őt, csak fogalmam sincs honnan.
- Papa! - hallottam meg Ryota hangját. A kölyök odaszaladt hozzám, én pedig felkaptam és nyomtam egy puszit az arcára.
- Na, jól érezted magad?
- Igen és képzeld már vannak barátaim! De ugye attól még lesz majd kistestvérem?
- Ha az anyukád is szeretné, akkor majd lesz, ne aggódj! - próbáltam mosolyogni de nyomasztott, hogy az idegen továbbra is minket figyelt. Majd csak úgy fogta magát és odasétált hozzánk. Ryota a hátam mögé szaladt és onnan kukucskált az ismeretlenre. - Segíthetek? - néztem rá, mire gúnyosan elmosolyodott.
- Te vagy Kitazawa Shusaku, igaz?
- Igen én vagyok.
- Reméltem, hogy egyszer megismerhetlek! Szóval neked rakta szét a lábadat a testvérem, ugye? - elnevette magát, mire tudatosult bennem kivel is állok szemben.
- Te vagy az....Sugihara Takauji?
- Miért kit vártál? Nahát milyen helyes kölyök! Hé öcsi, nem is akarod megölelni az apádat? - hirtelen szóhoz sem jutottam és nem én voltam az egyetlen. Ryota csak állt szótlanul mellettem, én pedig éreztem, hogy most minden gyökeresen meg fog változni.

3 megjegyzés:

  1. Hű, van itt nem egy olyan fordulat, amit nem vártam volna, vagy nem ilyen hamar. Először is, Harumi egész könnyen vette, hogy a testvére után nyomoz az örs nagy része. Tetszett, hogy nem kezdett el hisztizni, hogy őt miért hagyják ki, vagy ami még rosszabb lett volna, hogy mit akarnak egyáltalán. Relatíve könnyen fogadta, és jól is reagálta le a dolgot. Kicsit nagyobb sokkot vártam volna tőle, de jó volt ez így. Az a forshadowing se volt semmi. Csajszi aztán tud ködösíteni. Lehet, hogy Ryota vágya előbb teljesül, mint gondolta volna?
    Na és Takauji... nem gondoltam volna, hogy ilyen hirtelen és így tűnik majd fel. Kíváncsi vagyok, mi lesz Shu reakciója arra, ahogy közeledik a gyerekhez. Minimum egy roppant erős védelmi ösztönt várok tőle. Fene, a lehető legrosszabb helyen hagytad félbe ezt a részt.

    VálaszTörlés
  2. Alakul - alakul a dolog most aztán jön a had el had. Kíváncsi leszek mi sül ki ebből. szegény kis kölyök most jól össze zavarták pedig nem igen kellene a felnőttek dolgába bevonni. Vajon a báty tisztában vele, hogy a fiú rendőrnyomozó?

    VálaszTörlés
  3. Igen. Gondoltam,hogy valami úton-módon fel fogja keresni őket Takauji. Nem ismer félelmet.

    VálaszTörlés